Home > Windows 8 > Windows 8 Supertip: Gratis Media Center en dvd-upgrade

Windows 8 Supertip: Gratis Media Center en dvd-upgrade
door Mark Gamble op dinsdag, 11 december 2012 21:34   

windows8 logoWie in Windows 8 Pro dvd-ondersteuning en Media Center mist, kan nu gratis een upgrade krijgen voor deze onderdelen. Het enige dat u hoeft te doen, is uw e-mailadres bij Microsoft achter te laten.

Microsoft heeft het Windows 8 Media Center Pack tijdelijk gratis beschikbaar gesteld voor alle eigenaren van een Windows 8 Pro-licentie. Met het Media Center Pack krijgt u dvd-video-ondersteuning en Windows Media Center tot uw beschikking. Deze onderdelen waren verdwenen uit Windows 8 Pro, omdat Microsoft hiervoor licentiebedragen moest afdragen aan de rechthebbendenden van de MPEG2-codec. Deze bedragen zouden dan uiteindelijk moeten worden doorberekend in de eindgebruikersprijs.

Vanaf de lanceringsdatum van Windows 8 - 26 oktober - tot en met 31 januari 2013, biedt Microsoft het Media Center Pack gratis aan. Normaal gesproken zou u daar een bedrag van enkele tientjes voor betaald moeten worden.

Het Media Center Pack is alleen beschikbaar voor gebruikers van een legaal geactiveerde versie van Windows 8 Pro. Consumenten die beschikken over de gewone versie van Windows 8, moeten eerst een upgrade kopen (€ 59,95) naar de Pro-versie van Windows 8, maar hebben daarna eveneens toegang tot de gratis upgrade van het Media Center Pack.

reacties (6)
  • Hulliemullie  - Windows mediacenter
    Nou je bericht vind ik helemaal top!

Waar en hoe kan ik Microsoft het Media Center Pack gratis aanvragen heb windows 8Pro versie!
  • christa  - mediacentre pack
    nou, ik ben al twee weken bezig om die #@%$^& code binnen te krijgen, maar dat wil maar niet lukken. Ik ben nu in staat om de computer door het raam te gooien.
    Leuk voor mensen die computernerds zijn.
  • Verg  - reactie op christa
    Ik vind je bericht eigenlijk beledigend, computernerds? Ik acht de kans hoger dat je gewoon een dom blondje bent en alles behalve technische bent. Daar is ook niks mis mee maar hou je beledigingen gewoon thuis. Zeker met jouw taalkennis lijkt het me niet slim om aan zoiets te beginnen.

Code had ik binnen enkele minuten binnen. Hoewel ik nog geen Windows 8 gebruik heb ik wel even via virtuele machine geactiveerd. Bedoel wat in het vat zit verzuurt niet.
  • knabbel  - windows mediacenter
    nou heb de code binnen een minuut binnen gekregen!!!!!
  • jolanda  - kan niet in mijn post vak
    ik wil weer in mijn post vak hoe kom ik er in dat komt om dat ik naar skype ben gegaan
  • Yasin  - Het Postvak
    ga naar www.progenic.com en log in met je emailadres en wachtwoord!

Plaats reactie:

Anti-spamcode:
Voer de anti-spamcode in die in de afbeelding wordt weergegeven. Indien de tekens niet duidelijk zijn, klik dan eenmaal op de afbeelding voor een nieuwe weergave.

!joomlacomment 4.0 Copyright (C) 2009 Compojoom.com . All rights reserved."